Gå till sidans huvudinnehåll

Ulrika Berling ny chef för Fonus begravningsverksamhet

Ulrika Berling mot grön bakgrund. Fonus logga i nedersta högra hörnet.

Ulrika har under sitt arbetsliv haft flera ledande befattningar, nu senast inom Fonus ekonomisk förening där hon kommer från en tjänst som distriktschef innan hon i höstas gick in som tillförordnad chef för begravningsverksamheten.

- Jag har idag glädjen att presentera Ulrika Berling som ny chef för Fonus begravningsverksamhet. Ulrika har ett stort driv och engagemang samt en gedigen erfarenhet och kompetens som vi ser behövs för att kunna fortsätta att förädla och utveckla verksamheten in i framtiden, till nytta för våra många kunder, ägare och medarbetare, säger Peter Göransson, vd och koncernchef för Fonus ekonomisk förening

- Jag är väldigt glad över att ha fått förtroendet att utveckla vår fina verksamhet tillsammans med våra fantastiska medarbetare. Vi gör skillnad varje dag för de människor vi möter och det är det som gör arbetet så meningsfullt, säger Ulrika Berling, chef för Fonus begravningsverksamhet

Ulrika tillträder tjänsten den 21 december.

För mer information, kontakta:

Ulrika Berling, chef för Fonus begravningsverksamhet

Tel direkt: 072 702 96 84 ulrika.berling@fonus.se